أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۵۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
شب گذشته پخش زنده مراسم احیای شب قدر در مسجد مقدس جمکران از شبکه چهارم سیما پخش نشد تا مراسم احیاء در مصلی تهران با جمعیتی کمتر روی آنتن برود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از قم‌نا، شب گذشته پخش زنده مراسم احیای شب قدر در مسجد مقدس جمکران از شبکه چهارم سیما پخش نشد تا مراسم احیاء در مصلی تهران با جمعیتی کمتر روی آنتن برود.

سانسور جمکران در شبکه چهارم سیما؟! +عکس

این در حالی است که به گفته روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تا روز سه شنبه پخش زنده برنامه مراسم احیای شب قدر در مسجد مقدس جمکران به صورت قطعی در کنداکتور شبکه چهارم سیما موجود و همه هماهنگی‌ها در این زمینه با صداوسیما انجام شده بود.

در همین زمینه علی‌اکبر رائفی‌پور، فعال حوزه مهدویت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: "صدا و سیما ترجیح داد بجای مسجد مقدس جمکران، مصلی تهران را پوشش رسانه‌ای بدهد. مهم نیست! ما رسانه‌های فردی به اندازه وسع اندکمان و مصداق « وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُزْجَاةٍ »این رویداد بزرگ را پوشش می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها