يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۶۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یک سایت معتبر پرتغالی نوشت که روزه در ماه مبارک رمضان هم باعث کاهش اشتیاق گلزنی ستاره ایرانی پورتو نمی‌شود.

به گزارش پایگاه 598، سایت «آبولا» پرتغال با تمجید از عملکرد مهدی طارمی در ماه مبارک رمضان نوشت: روزه ماه رمضان هم اشتیاق گلزنی طارمی را از بین نبرد. این مهاجم ایرانی در دو دیدار گذشته پورتو توانست چهار گل به ثمر برساند و حالا اشتیاق زیادی برای ادامه این روند مقابل براگا دارد. هنوز یک بازی تا پایان ماه رمضان وجود دارد. یکی از آیین‌های مسلمانان که باعث می‌شود آنها از طلوع تا غروب آفتاب مایعات و غذایی مصرف نکنند.

سرجیو کونسیسائو پیش‌تر به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود که طارمی و زایدو، دو بازیکن پورتو آماده بازی‌ها باشند. سرمربی پورتو پیش از این گفته بود: دپارتمان پزشکی باشگاه که بهترین متخصص تغذیه جهان را در اختیار دارد، پیش از ماه رمضان با دو بازیکن ما صحبت کرد و همه چیز برنامه‌ریزی شده است. آنها به‌ جای صد درصد، هزار درصد آماده بازی هستند.

رمضانی با گل‌های زیاد، اتفاق جدیدی برای طارمی نیست. او فصل گذشته در پنج مسابقه ماه رمضان، چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا محدودیت‌های غذایی خود را دور بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها