أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۶۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ارتش رژیم موقت صهیونیستی از ترس عملیات‌های مقاومتی جدید در مرز لبنان در آماده باش به سر می‌برد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) از ترس درگیری‌ با جنبش حزب‌الله در مرزهای لبنان ادعا کرد که آماده مقابله با هر پیشامدی در این منطقه است.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم» ارتش تل‌آویو مدعی شد: «برای مقابله با هر اقدامی که موجب خدشه‌دار شدن حاکمیت اسرائیل، انجام عملیات‌های خرابکارانه و فرار از مرزهای لبنان شود، آماده هستیم».

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی طی پیامی توئیتری در این باره نوشت: «عصر دیروز، بررسی‌های ارتش ما نشان داد که افرادی در حال نزدیک شدن به حصار امنیتی از سمت مرز لبنان به سمت خاک اسرائیل بوده‌اند؛ نیروهای امنیتی ما به منطقه موردنظر فراخوانده شده و دو قطعه سلاح و حدوداً صد نارنجک دستی نیز یافته‌اند».

ادرعی در ادامه مدعی شد که به تلاششان برای مقابله با هر اقدامی در جهت نقض حاکمیت رژیم موقت صهیونیستی، انجام عملیات‌های مقاومتی و تداوم فعالیت‌ها در مرز لبنان ادامه خواهند داد.

دو هفته قبل نیز ارتش رژیم موقت صهیونیستی در واکنش به شنیده شدن صدای انفجار در مرزهای لبنان اعلام کرد، یک راکت از سمت این کشور به سوی شهرک «اشلومی» پرتاب شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها