أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۷۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس حوزه اتومبیلرانی استان فارس از برگزاری رویدادهای بین المللی رالی پاریس تا پرسپولیس در شیراز خبرداد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، عبدالکریم یگانه شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رالی پاریس تا پرسپولیس از جمله رویدادهای بین المللی است که قرار است در هفته شیراز و در اردیبهشت ماه برگزار شود.

یگانه افزود: در این رالی موتورهای بین از دو هزار و ۵٠٠ cc از کشورهای نظیر سوئد هلند، نروژ و… حضور خواهد داشت این گروه اکنون وارد ایران شده و پس از گذر از مناطق تاریخی ایران به استان فارس سفر خواهند کرد.

به گفته مقام مسئول این رویداد بین المللی قرار از از ١١ لغایت ١۶ اردیبهشت در شیراز برگزار شود و هدف این طرح نیز توسعه فرهنگ گردشگری میان ایران و کشورهای اروپایی و نمادی از صلح است.

یگانه تاکید کرد: این رویداد هیچ‌گونه هزینه‌ای برای دولت به همراه نخواهد داشت این در حالی است که این رویداد می‌تواند نقش ویژه ای در افزایش گردشگران داخلی و خارجی داشته و آنان را ترغیب به سفر به مثبت طلایی گردشگری در ایران که شامل فارس، اصفهان و یزد است کند.

او همچنین از سفر قریب‌الوقوع رئیس فدراسیون حفظ و نگهداری از ابنیه های تاریخی (FIVA) به استان فارس خبر داد که این رویداد نیز با برگزاری همایش‌های بین المللی عاملی برای توسعه و حفظ ابنیه های تاریخی است.

گفتنی است قرار است همایش ملی کشورهای ایران نیز با حضور ٣٠٠ کمپر در شیراز برگزار و در مجموعه جهانی تخت جمشید نیز همایش کمپر ها برگزار گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها