يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۷۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرسدس بنز هیچ تاثیری از توقف تحویل گاز از روسیه به لهستان و بلغارستان در کارخانه‌های خود ندید اما با این وجود در حال بررسی بر روی راه‌هایی برای کاهش تقاضای گاز است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، هارالد ویلهلم، مدیر ارشد مالی مرسدس بنز، پس از ارائه نتایج سه ماهه اول گفت: توقف ناگهانی تحویل گاز از روسیه بر تولید تاثیر خواهد گذاشت زیرا گاز طبیعی همچنان به ویژه برای گرمایش و رنگ‌فروشی‌ها استفاده می‌شود.

او گفت: البته ما در حال کار بر روی چگونگی کاهش تقاضا و همچنین تغییر منبع انرژی در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم. مرسدس بنز در یاوور لهستان و کچکمیت مجارستان کارخانه دارد.

بر اساس گزارش رویترز، گازپروم، غول انرژی روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که عرضه گاز به بلغارستان و لهستان را به دلیل عدم پرداخت هزینه گاز به روبل متوقف کرده است که واکنش قاطعانه مسکو به تحریم‌های اعمال شده توسط غرب نسبت به درگیری در اوکراین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها