أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۴۸۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده، علما، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، همزمان با سراسر کشور و جهان در شهر مقدس قم نیز آغاز شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری حوزه، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده علما، اساتید، طلاب و اقشار مختلف مردم، همزمان با سراسر کشور و جهان در شهر مقدس قم نیز آغاز شد.

بر اساس این گزارش: از روزهای پیش، مراجع معظم تقلید، علما، نهادهای عالی حوزوی، مسئولان اجرایی استان قم با صدور بیانیه هایی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بر آزادی قدس شریف تاکید کردند و مردم را به راهپیمایی امروز نیز دعوت نمودند.

امسال و پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی بزرگ و باشکوه، در بیش از ۹۰۰ شهر کشور صورت گرفت و هم اکنون در حال برگزاری است.

این مراسم، همچنین در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی به شکل تجمع و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف برگزار خواهد شد.

راهپیمایی منسجم و یکپارچه و پرشور امّت ولایتمدار قم، از ساعت ۱۰ صبح در میدان آستانه و مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز شده و از مسیرهای حدفاصل میدان آستانه – پل معصومیه – خیابان امیرکبیر (اراک) – پل حجتیه – چهار راه شهداء – خیابان شهداء (صفائیه)، میدان جانبازان تا مصلای قدس ادامه دارد.

راهپیمایی‌های مشابه در شهرستان‌ها، شهرها و همچنین روستاهای تابعه استان قم نیز در حال برگزاری است.

تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم

تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم

تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم

تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم

تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم

تصاویر/ راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها