يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۸۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر مجموعه ورزشی آزادی:
مدیر ورزشگاه آزادی توضیحاتی را در خصوص خسارت وارد شده در بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، در پی انتشار فیلمی از خرابی و ریزش آب در سرویس بهداشتی استادیوم فوتبال مجموعه ورزشی آزادی در جریان دیدار فینال جام حذفی بین تیم‌های نساجی مازندران و آلومینوم اراک، مدیر مجموعه ورزشی آزادی به این اتفاق واکنش نشان داد. 

احمد مددی در مورد پخش فیلمی از خرابی سرویس بهداشتی ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: ساعت 17:40 دقیقه بعدازظهر روز چهارشنبه (هفتم اردیبهشت) پس از بازگشایی درهای استادیوم و ورود گروه اول تماشاگران تیم نساجی مازندران به جایگاه‌های تعیین شده، براساس اعلام ناظرین و عوامل اجرایی مجموعه مبنی بر شکستگی لوله آب سرویس بهداشتی در سکوی شماره 24 توسط برخی تماشاگران تیم نساجی مازندران، بلافاصله تیم فنی و تأسیسات استادیوم در محل حاضر و پس از رفع نقص ایجاد شده، سرویس مزبور را در ساعت 18 بعداز ظهر جهت استفاده به مدار برگرداندند. 

وی افزود: این در حالی است که پس از برگزاری مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی بین تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان در روز سه شنبه مورخ (سی‌ام فروردین) نیز شاهد تخریب‌ها توسط برخی تماشاگرنماهای تیم نساجی مازندران بودیم که امکانات و تجهیزات منصوبه در سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و صندلی سکوها مورد تخریب قرار گرفت اما به هر تقدیر با اعلام سازمان لیگ فوتبال قرار شد فینال حذفی نیز در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

مددی در ادامه اظهار داشت: براین اساس، تمامی تدابیر و تمهیدات لازم در خصوص فراهم نکردن امکانات سخت افزاری جهت میزبانی شایسته از تماشاگران دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک توسط همکاران خدوم و زحمتکش این مجموعه اتخاذ شد. برابر بازدیدهای صورت گرفته و چک لیست‌های کنترلی توسط مسئولین دخیل در امر برگزاری مسابقه، تمامی معایب و نواقص رفع شدند و سکوها، صندلی ها، راهروها، تونل‌ها، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، رختکن‌ها، اتاق‌های عوامل اجرایی، آماده و بدون ایراد، در اختیار تماشاگران عزیز و تیم‌های فوتبال برگزار کننده مسابقه فینال قرار گرفت.

مددی گفت: همچنین اقدامات لازم درخصوص آماده‌سازی زمین چمن مسابقه، سیستم صوت، برق، روشنایی تاورها، معابر، مسیرهای دسترسی پارکینگ‌های شرقی و غربی به محیط داخلی استادیوم، اینترنت، اسکوربرد و سایر موارد در خصوص آماده سازی محل برگزاری مسابقه فینال انجام شد. 

مدیر مجموعه ورزشگاه آزادی در انتقاد از خسارات وارده، گفت: متأسفانه به دلیل رفتارهای خارج از عرف معدودی از تماشاگران تیم اصیل و ریشه دار نساجی مازندران، قبل و حین برگزاری مسابقه فینال جام حذفی، شاهد تخریب تجهیزات و امکانات اماکن عمومی مورد استفاده بودیم که خسارت ها و آسیب‌های زیادی به استادیوم فوتبال وارد شد. 

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم نساجی مازنداران به مدیران و هواداران فهیم و با فرهنگ این تیم ریشه دار گفت، عنوان کرد: امیدواریم کانون هواداران تیم‌های فوتبال در زمینه فرهنگ سازی و ایجاد محیط ورزشی عاری از رفتارهای مخرب و ناسالم اقدام جدی کنند تا دیگر شاهد اینگونه رفتارهای زشت و غیرمعقول در فوتبال ایران نباشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها