کد خبر: ۵۰۴۹۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس از حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش در مراسم اکران فیلم داستان‌های «هزار و یک‌ روز» در لس‌آنجلس، تعداد محدودی از افراد ضدانقلاب و گروهک منافقین با توهین سعی در برهم زدن نشست خبری داشتند که با واکنش قاطع پرویز پرستویی مواجه شدند.

به گزارش پایگاه 598، پس از حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش در مراسم اکران فیلم داستان‌های «هزار و یک‌ روز» در لس‌آنجلس، تعداد محدودی از افراد ضدانقلاب و گروهک منافقین با توهین سعی در برهم زدن نشست خبری داشتند که با واکنش قاطع پرویز پرستویی مواجه شدند. به گزارش «وطن‌امروز»، پس از اینکه یکی- دو نفر از حاضران در سالن اکران فیلم داستان‌های هزار و یک روز، بعد از توهین به پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش با پاسخ‌های قاطع این ۲ نفر مواجه شدند به آزارهای خود بیرون از سالن برگزاری برنامه نیز ادامه دادند. در نهایت یکی از افرادی که با عبارات توهین‌آمیز پرویز پرستویی را خطاب می‌کرد، با واکنش درخور تامل و صریح این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران مواجه شد.

واکنش پرویز پرستویی با تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. پرستویی پیش‌تر و زمانی که در سالن اکران فیلم مورد خطاب‌های نامحترمانه یکی دو نفر از ضدانقلاب مواجه شد، به آنها گفت: «باید بیایید در ایران زندگی بکنید. من به سیستان‌وبلوچستان رفتم و در کنار مردمی بودم که برخی از آدم‌ها هویت (شناسنامه) ندارند. من پرویز پرستویی و رسول خادم را می‌شناسند اما نه به عنوان اینکه من یک بازیگر هستم چون اصلا رادیو، تلویزیون ندارند. من قرار است سازنده باشم. من جرأتم از شما خیلی بیشتر است. شما فکر نکنید اینجا فریاد می‌زنی برایت دست می‌زنند، من در ایران دارم گلویم را پاره می‌کنم. من بابت اینکه گفتم (بچه سیستان بلوچستانی) شناسنامه ندارد چندین بار رفتم و جواب پس دادم اما اشکالی ندارد چون من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم. دنیای مجازی همانقدر که مفید است همانقدر هم سم است».

این اظهارات با واکنش‌های تحسین‌آمیزی همراه شد. علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏حمایت منطقی و شجاعانه از ارزش‌های والای جامعه اسلامی-ایرانی در قلب آمریکا، آن هم با متانت و آرامش در مقابل پرخاش و هیاهو، از عهده هنرمندانی برمی‌آید که خودساخته‌اند و هنر را معامله نمی‌کنند. کار ارزشمند سفیران فرهنگ ایران ماندگار شد».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها