يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۹۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امیدوارم مدارس همچنان پرجوش و خروش باشند گفت: خداوند کمک کرد مدارس باز شدند و جمعیت ۱۵ میلیون نفری آمدند و کرونا هم کم شد و امیدواریم مدارس ما همواره باز باشند تا این سرزندگی را ببینیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، یوسف نوری در آیین سپاس معلم که در دبستان پسرانه رسولی منطقه ۱۷ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه آماده می‌شویم از فردا هفته معلم را آغاز کنیم گفت: در احادیث آمده است که هرچه به من کلمه‌ای بیاموزد تا پایان عمر بنده او هستم. یادمان باشد جامعه‌ای که به معلمانش احترام گذاشت می‌تواند مراحل آبادانی را طی کند و تمدن‌ساز باشد.

وی افزود: امیدوارم مدارس همچنان پرجوش و خروش باشند. خیلی‌ها در زمان بازگشایی مدارس در صفحاتشان نوشتند که شما قاتل‌اید و چه و چه، اما خداوند کمک کرد مدارس باز شدند و جمعیت ۱۵ میلیون نفری آمدند و کرونا هم کم شد. امیدواریم مدارس ما همواره باز باشند تا این سرزندگی را ببینیم.

نوری ادامه داد: امید است بتوانیم در راه حل مشکلات معلمان گام برداریم.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه جامعه فرهنگیان از ابتدای پیروزی انقلاب پای ارزش‌های انقلاب ایستاد و شهدای بسیاری تقدیم و در بزنگاه‌های تاریخی نقش آفرینی کرد گفت: در دوسال و اندی گذشته که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بود، مجاهدانه خدمت کردند و از ۱۴ فرودین از سرگیری آموزش را بالاتر از حد تصور دنبال کردند. از همکارانم در تهران در کمال تواضع و فروتنی قدردانی می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها