يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۴۹۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ویژه‌برنامه عید فطرِ «رخ به رخ» با اجرای حجت اشرف‌زاده در کنار امیرعلی دانایی روانه آنتن می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، به مناسبت عید سعید فطر برنامه شبانگاهی «رخ به رخ» از حضور خواننده کشورمان حجت اشرف زاده در کنار امیرعلی دانایی به عنوان مجریان این برنامه بهره خواهد برد.

در این دو ویژه‌برنامه که یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود، منتخبی از مهمانان فصل اول و دوم رخ به رخ حضور خواهند داشت. بر این اساس آشا محرابی، اردشیر رستمی و احمد امیرخلیلی در شب اول و پوریا پورسرخ، مهدی یغمایی، حامد عسگری و دکتر علی عبدالعالی در شب دوم مهمان این برنامه هستند.

گفت‌و‌گو با مهمانان برنامه، اجرای موسیقی و ... از جمله بخش‌های تدارک دیده شده برای این عیدانه «رخ به رخ» خواهد بود.

گفتنی است این برنامه شبانگاهی در فصل دوم خود که ماه مبارک رمضان هر شب روانه آنتن شد طی ۲۸ شب با ۲۸ مهمان در حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی، سیاسی و ... مهمان خانه‌های مخاطبان این شبکه بود.نزدیک شدن به وجوه کمتر دیده شده‌ی مهمان برنامه و تلاش برای ارتباطی بی‌تعارف و صریح با خودِ واقعی افراد یکی از اهداف این برنامه است. 

این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها