يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۰۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر منچستر سیتی و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آن را شایسته قهرمانی دانست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مارکا، رئال مادرید در بازی برگشت برابر منچسترسیتی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا حریف لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم در این بازی بزرگ نتیجه لازم را به دست آوریم. رئال سه مدعی اصلی قهرمانی را حذف کرد و باید گفت که این تیم شایسته قهرمانی است.

او ادامه داد: بازی برابر منچسترسیتی بسیار سخت و نفسگیر بود. تا آخرین دقایق بازنده بازی بودیم و بسیار فکر کردند که همه چیز تمام شده است اما امید خود را از دست ندادیم و در نهایت به آنچه که به دنبال آن بودیم رسیدیم. من چنین لحظاتی را پیش از این در بازی برابر لیورپول تجربه کرده بودم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در نیمه دوم کمتر توپ به بنزما رسید و اقتدار لازم را در خط حمله نداشتیم.

آنچلوتی در پایان گفت: پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم. بازیکنان تلاش زیادی از خود نشان دادند و با شایستگی به پیروزی رسیدند. ما به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌ایم اما تنها یک گام دیگر را برداشتیم. هنوز چیزی قطعی نشده است و برای کامل تر شدن موفقیت باید قهرمان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها