أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۰۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر مسئول کیهان به توئیت جعلی‌ای که اخیرا علیه وی منتشر شده واکنش نشان داد و گفت: بنده به این دروغ پردازی‌ها و اهانت‌هاپاسخ نمی‌دهم ...

به گزارش پایگاه 598، در میان انبوه اتهاماتی که علیه حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان ساخته و منتشر می شود، اخیراً یک توئیت به او نسبت داده شده است و قابل توجه آن که سازندگان این توئیت قبلاً با همان مختصات بنام حداد عادل هم توئیت زده بود. 

در همین رابطه  حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان در واکنش به این اتهامات گفت: قبل از  همه باید عرض کنم از پیگیری شما ممنونم ولی من اصلاً حساب توئیتری ندارم.

مدیر مسئول کیهان در ادامه عنوان کرد: بنده به این دروغ پردازی‌ها و اهانت‌ها و نسبت‌های ناروا پاسخ نمی‌دهم چرا که تعداد این موارد به اندازه ای زیاد است که اگر قرار بر پاسخگوئی باشد، نه فقط تمام وقت و فرصتی که خدای مهربان ارزانی داشته است بلکه باید چند برابر آن را صرف پاسخ به این دروغ بافی ها و ناسزا ها کنم.

شریعتمداری ادامه داد: اینگونه دروغ پردازی‌ها و نسبت‌های ناروا به اندازه‌ای ناشیانه است که ارزش پاسخگوئی ندارند؛ از حقوق ماهیانه ۱۷۸ میلیون تومان و حمام سونا در نیاوران و فروشگاه ( شاپینگ سنتر) در تورنتو کانادا  و ۲ میلیارد دلار در حساب بانکی سوئیس و مالکیت برج ۱۸ طبقه در سعادت آباد، گرفته تا ادعای این که مرحوم آیت الله بهجت فرموده اند حسین شریعتمداری آخرت سختی دارد و …

وی گفت‌وگوی خود را با این رباعی که وصف الحال خودش عنوان کرد پایان داد: هرکس بد ما به خلق گوید، ما چهره ز غم نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوئیم ، تا هر دو دروغ گفته باشیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها