کد خبر: ۵۰۵۰۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
یک پیشکسوت فوتبیک پیشکسوت فوتبال اصفهان می‌گوید سپاهانی‌ها مثل همیشه در خط دفاع مشکلات جدی دارند. ال اصفهان می‌گوید سپاهانی‌ها مثل همیشه در خط دفاع مشکلات جدی دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، حسین چرخابی درباره تساوی یک بر یک استقلال و سپاهان اظهار کرد: هر دو تیم از نظر حفظ توپ اشتباهات زیادی داشتند. وسط زمین هر دو تیم فشرده بازی می‌کردند و تعداد پاس‌های هر دو تیم به عدد بالایی نمی‌رسید. استقلال پس از این‌که پشت محوطه جریمه سپاهان خالی شد روی دروازه سانتر کرد. تیر دوم همان جای همیشگی که سپاهان ضعف دارد. سپاهان همان همیشگی بود از نقطه‌ای ضربه خورد که همیشه ضربه می‌خورد.

او ادامه داد: سپاهانی‌ها این بار برخلاف همیشه از عمق نفوذ کردند و استقلال هم در این نقطه آسیب پذیر بود. مشخص شد که استقلالی‌ها در عمق خط دفاعی مشکل دارند. پس از گل تساوی بازی متعادل شد و در برخی مواقع استقلال و در قسمت‌هایی از بازی سپاهان حمله می‌کرد. در مجموع سپاهان یک برتری اندک و نسبی داشت اما مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود. با این‌که هر دو تیم دوست داشتند بازی را ببرند اما بدشان نمی‌آمد بازی مساوی شود.

این پیشکسوت فوتبال با بیان این‌که دنیال اسماعیلی فر و امیدنورافکن کمتر نفوذ می‌کردند، گفت: بیشتر سانترها توسط حسینی در سمت راست انجام می‌داد و دفاع چپ و راست سپاهان کمتر جلو می‌آمدند. این نشان داد که نسبت به دیگر بازی‌ها کمی تغییرات در تیم به وجود آمده و کمتر تمایل به حمله داشتند.

او اضافه کرد: مشکل همیشگی سپاهان بی نظمی خط دفاع بود. آن‌ها در این بازی هم خطا زیاد داشتند. مجبور بودند خطا کنند چون اگر این کار را نمی‌کردند استقلالی‌ها صاحب موقعیت می‌شدند. دلیل این‌که سپاهان نتوانست در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد همین بی نظمی و ضعف در خط دفاع بود. محرم نویدکیا برای فصل آینده باید به مسائل دفاعی هم فکر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها