يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۱۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
با صعود تیم های لیورپول و رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته این پیکارها معرفی شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار گردید و تیم های لیورپول و رئال مادرید با عبور از رقیبان سرسخت خود ویارئال و منچستر سیتی به فینال این مسابقات راه یافتند.

بر این اساس نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.

تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید، لوئیس دیاز هم تیمی سابق طارمی و ستاره کنونی لیورپول، برناردو سیلوا منچستر سیتی و فرانسیس کوکلین ویارئال، بازیکنانی هستند که نامزد کسب بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان شدند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا ۷ خردادماه در پاریس بین تیم های لیورپول و رئال مادرید برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها