أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۱۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
فدراسیون فوتبال عربستان از برگزاری ۳ دیدار تدارکاتی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، تیم‌های ملی فوتبال در آسیا که به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه پیدا کردند یکی پس از دیگری در حال اعلام بازی‌های تدارکاتی رسمی خود پیش از این رقابت‌ها هستند.

بعد از اعلام فدراسیون فوتبال کره جنوبی مبنی برگزاری ۳ بازی تدارکاتی با غول‌های فوتبال آمریکای جنوبی این بار فدراسیون عربستان هم برنامه بازی‌های دوستانه‌اش را اعلام کرد.

طبق اعلام سعودی ها تیم ملی فوتبال این کشور قرار است در اردوی تدارکاتی اسپانیا ۴ دیدار دوستانه برگزار کند و عربستان هم مثل کره به سراغ تیم های آمریکای جنوبی رفت.

تیم ملی عربستان قرار است مقابل تیم‌های ملی کلمبیا، ونزوئلا و اکوادور بازی کند. هنوز بازی چهارم دوستانه سعودی‌ها برای آماده سازی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص نشده است.

سعودی‌ها در گروه سوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های ملی آرژانتین، مکزیک و لهستان رقابت خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها