أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۱۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدافع بارسلونا صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به این تیم تبریک گفت. او به هواداران بارسلونا قول داد که تیم در فصل بعد جام کسب کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، رونالد آراخو یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار بارسلونا در فصل جاری بوده است.

این مدافع اروگوئه‌ای که به تازگی قراردادش را با آبی اناری ها تمدید کرد، درباره صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: به رئال مادرید به خاطر این موفقیت بزرگ تبریک می‌گویم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

او درباره فصل بدون جام بارسلونا هم گفت: فصل را بسیار بدی شروع کردیم اما با آمدن ژاوی همه چیز تغییر کرد. با آمدن سرمربی جدید بازیکنان از نظر ذهنی تغییر کردند و سطح متفاوتی از خود را نشان دادند. پیروزی بزرگی را برابر رئال در برنابئو و ناپولی در ایتالیا کسب کردیم که این نقطه اوج کار ما بود. البته باید اعتراف کرد که تیم در بازی‌های اخیر خود نتیجه رضایت بخشی کسب نکرده است. ما بازیکنان جوان با استعدادی در اختیار داریم که در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

آراخو ادامه داد: من به این بارسلونا بسیار امیدوار هستم و قطعا در فصل بعد جام کسب خواهیم کرد. سال بعد باتجربه تر خواهیم شد و این کمک زیادی به تیم خواهد کرد. به نظرم بارسلونا در کل خوب نتیجه گرفته است. نباید فراموش کرد که تیم بازیکنان بزرگی مثل مسی و سوارس را از دست داده و برای کنار آمدن با این موضوع به زمان نیاز دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها