امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۵۱۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
استقلال - پرسپولیس مثل سیتی و لیورپول؛
توقف استقلال در اصفهان باعث شد تا پرسپولیس با برتری برابر پیکان فاصله‌اش تا صدر جدول را کمتر کند و مجددا هیجان را به لیگ تزریق کند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، گل گولسیانی از روی نقطه پنالتی باعث شد تا فاصله ۶ امتیاز سرخابی‌ها در صدر جدول به چهار امتیاز برسد و تنور لیگ مجددا داغ شود.
بیست‌و‌ششمین هفته‌‌‌ی لیگ برتر درحالی پس‌فردا برگزار می‌شود که پرسپولیس باید به اصفهان سفر کند تا در فولادشهر برابر ذوب‌آهن قرار بگیرد و استقلال در تهران پذیرای شهر خودرو خواهد بود.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

برخلاف همه سال‌های گذشته که پرسپولیس در این مقطع از فصل در صدر جدول بود و استقلال در تعقیبش وارد زمین می‌شد، این‌بار ورق برگشته و پرسپولیس باید برای گرفتن استقلال در کورس قهرمانی تلاش کند. موضوعی که روی کاغذ امری شدنی و در عمل کاری بسیار سخت و نه غیرممکن است!

بازی‌های باقی‌مانده‌ی استقلال تا پایان فصل؛ به سلامتی آزادی!

آبی‌های تهران در مسیر قهرمانی باید با دو رقیب ته جدولی و سه رقیب میانه‌ی جدولی بازی کند. آنها دوشنبه این هفته باید به مصاف شهر خودرو بروند. تیمی که به اصطلاح فانوس به‌دست است و می‌کوشد برای فرار از سقوط به دسته‌ی پایین‌تر هر حریفی را از پیش‌رو بردارد.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

بعد از نماینده مشهد استقلالی‌ها باید به اهواز سفر کنند و در گرمای طاقت‌فرسای این شهر با تیم قدرتمند فولاد بازی کند. رقابتی که با حضور نکونام و مجیدی روی نیمکت به مثابه یک جنگ تمام‌عیار خواهد بود.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

در بازگشت از اهواز استقلالی‌ها باید با آلومینیوم اراک بازی کنند. تیمی که با حضور رحمتی سبک بازی‌اش متحول شده و بازیکنانش زخم‌خورده از فینال جام حذفی می‌خواهند بازی‌های آخر فصل را برای اثبات حقانیت‌شان بازی کنند.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

هفته‌ی بعد آخرین بازی خارج‌ازخانه‌ی دوستاره‌ها برابر مس رفسنجان برگزار می‌شود. محمد ربیعی و شاگردانش احتمالا آخرین امید پرسپولیسی‌ها برای توقف فرهاد مجیدی و بازیکنانش هستند چرا که بردن بازی هفته آخر برابر نفت مسجد سلیمان آن هم در ورزشگاه آزادی احتمالا برای استقلال کار خیلی سختی نخواهد بود.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

بازی‌های باقی‌مانده‌ی پرسپولیس تا پایان فصل؛ در جستجوی طلا خارج از تهران!

شاگردان یحیی گل‌محمدی اولین بازی از ۵ فینال باقی‌مانده تا انتهای فصل را در اصفهان مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌کنند. تقابلی که با توجه به انگیزه‌های ذوبی‌ها برای بازی پخش مستقیم و صدالبته تارتار برای کسب موفقیت برابر پرسپولیس در واکنش به حواشی همیشگی بازی‌هایش برابر سرخپوشان خیلی آسان نخواهد بود.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

پرسپولیس چند روز بعد باید در مصاف با دیگر نماینده شهر اصفهان یعنی سپاهان یک بازی خانگی را در خارج از تهران برگزار کند! موضوعی که شاید در این بحبوحه‌ی لیگ و تاثیر تماشاگران کمی به ضرر آنها تمام شود هرچند شاگردان یحیی در اراک هم از پس سپاهان برآمدند.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

تراکتور حریف بعدی پرسپولیس است. تیمی که با ساغلام شمه‌هایی از تیم سخت‌جان تراکتور در بازی‌های ۶۰-۷۰ هزارنفری یادگار امام تبریز را نشان داده و قطعا برای بهبود وضعیتش در جدول برابر پرسپولیس هم با تمام قوا بازی می‌کند.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

تنها بازی پرسپولیس در تهران برای ۵ هفته‌ی پایانی، دیدار برابر شهرخودرو در هفته‌ی ۲۹ است. رقابتی که اگر تا زمان برگزاری‌اش تکلیف سقوط یا عدم سقوط شهر خودرو مشخص نشده بود، می‌تواند یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در راه رسیدن به استقلال در صدر جدول باشد کما اینکه بازی هفته‌ی آخر سرخ‌ها در برابر فجر سپاسی هم چنین شرایطی را دارد.

کدام تیم قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود؟

با الگوی نیم‌فصل اول چه تیمی قهرمان می‌شود؟
اگر همه‌ی نتایج بازی‌های دور رفت به صورت مشابه در دور برگشت هم تکرار شود، استقلال و پرسپولیس هر دو از ۵ بازی ۱۳ امتیاز کسب می‌کنند و با این حساب استقلال قهرمان لیگ می‌شود.

پرسپولیس چگونه قهرمان می‌شود؟
فاصله چهار امتیازی در صدر جدول در کنار مزیت استقلال در تقابل رودررو باعث می‌شود پرسپولیسی‌ها برای فتح لیگ ۲۱ به شرط کسب ۵ پیروزی در بازی‌های خودشان، منتظر باشند تا استقلالی‌ها ۵ امتیاز از دست بدهند. اتفاقی که با یک باخت و یک تساوی رخ می‌دهد. در واقع آنها باید منتظر باشند تا تیمی پیدا شود و کاری که ۲۵ هفته از عهده‌ی سایر تیم‌ها بر نیامد را انجام دهد و استقلالِ مجیدی را شکست دهد و تیم دیگری هم آنها را با تساوی متوقف کند تا شانس قهرمانی به یحیی گل‌محمدی و تیمش رو کند.

استقلال چگونه قهرمان می‌شود؟
آبی‌ها این فرصت را دارند تا با کسب ۱۱ امتیاز از ۵ بازی پیش رو قهرمانی خود را مسجل کنند. یعنی آنها با سه برد و دو تساوی یا چهار برد حتی با وجود کسب پنج پیروزی توسط پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شوند. اگر پرسپولیس فقط یکی از بازی‌هایش را هم نبرد آنگاه شاگردان مجیدی می‌توانند با پیروزی در سه دیدار یا کسب دو برد و سه تساوی از پنج بازی پیش رو باز هم قهرمان شوند.

منبع: ورزش سه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها