أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۱۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال هلند به کادرفنی این کشور اضافه شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تایمز،  ادگار داویدز هافبک سابق هلندی به کادر فنی تیم ملی کشورش پیوست. او در واکنش به حضور در تیم ملی فوتبال هلند گفت: من نه تنها به حضور در تیم ملی هلند افتخار می‌کنم، بلکه هیجان زده هستم که می‌توانم به دوران مربی‌گری خود در کنار لوئیس فان خال ادامه دهم و در بالاترین سطح با تیم ملی هلند کار کنم. 

داویدز ۴۹ ساله قبلاً به عنوان کمک مربی در تیم هلندی آژاکس و تل استار و همچنین تیم‌های انگلیسی بارنت و اولاننسه پرتغالی کار کرده است.

او در دوران بازی خود برای آژاکس، میلان ایتالیا، یوونتوس، اینتر، تاتنهام انگلیس، کریستال پالاس و بارنت و همچنین بارسلونا اسپانیا بازی کرد. این هلندی در دوران فوتبال خود برنده لیگ قهرمانان و سوپر جام یوفا شده است. داویدز همچنین دو بار برنده مدال برنز مسابقات جام ملت‌های اروپا شد.

او ۷۴ بازی برای تیم ملی هلند انجام داد، شش گل به ثمر رساند و شش پاس گل داد.

هلند با ۲۳ امتیاز در رده اول گروه در انتخابی جام جهانی قرار گرفت و مستقیماً راهی جام جهانی ۲۰۲۲ شد. نروژ با ۱۸ امتیاز سوم شد و حذف شد. از این گروه ترکیه راهی پلی‌آف شد. لاله‌های نارنجی در جام جهانی ۲۰۱۸ غایب بودند و در کنار ایتالیا غایب‌های بزرگ جام لقب گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها