يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۱۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
واکنش یک پرسپولیسی به شائبه تبانی:
یک پرسپولیسی به شایعه تبانی این تیم که در یکی دو روز اخیر مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بهزاد داداش‌زاده در خصوص بازی این هفته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن و اینکه سرخ‌پوشان چقدر شانس برد در این بازی را دارند و می‌توانند قهرمان ایران شوند، اظهار داشت:‌پرسپولیس همیشه شانس زیادی برای قهرمان شدن دارد مگر اینکه خودش را دچار حاشیه کند. متأسفانه حواشی که امسال به وجود آمد باعث شد تا پرسپولیس نتواند عملکرد همیشگی خود را داشته باشد و در نهایت دیدیم این اختلاف امتیاز به وجود آمده است. اگر این حواشی نبود پرسپولیس خیلی راحت از پس تیم‌هایی مثل هوادار، آلومینیوم و ... برمی‌آمد اما مشکلات مالی، بسته شدن‌های مکرر پنجره نقل و انتقالات، تغییر مدیریت و ... باعث شد تا شرایط به اینجایی که الان است برسد. البته 5 بازی سخت دیگر در پیش مانده و اگر بازیکنان هر 5 بازی را ببرند شانس زیادی برای قهرمانی خواهند داشت.

وی در خصوص اینکه از نظر شما استقلال باز هم امتیاز از دست خواهد داد یا نه، گفت:‌ فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و دیدید که استقلال این هفته امتیاز از دست داد و این امکان وجود دارد که استقلال باز هم امتیاز از دست بدهد. 6 امتیاز اختلاف تبدیل به 4 امتیاز شده و این یعنی اینکه باز هم امکان از دست دادن امتیاز توسط استقلال وجود دارد. استقلال با فولاد باید بازی کند که خودش به دنبال برد است و به همین دلیل معتقدم که باز هم آنها امتیاز از دست خواهند داد.

این پیشکسوت فوتبال در مورد شایعاتی که مبنی بر تبانی به وجود آمده و برخی به پرسپولیس تهمت تبانی زده‌اند ادامه داد: این حرف‌ها در فضای مجازی وجود دارد اما هیچ مربی یا مدیری این کار را نخواهد کرد چرا که باشگاه‌ها خودشان میلیاردها تومان هزینه می‌کنند و اعتبار و آبروی خود را زیر سؤال نمی‌برند.

داداش‌زاده درباره اینکه محمد نوری پیشکسوت استقلال بدون نام بردن از پرسپولیس صحبت از تبانی برخی تیم‌ها کرده تا استقلال قهرمان نشود اظهار داشت:‌ این حرف‌ها درست نیست. پس اگر این طور باشد ما باید بگوییم که مهدی رحمتی و جواد نکونام هم به استقلال راه می‌دهند؟! پرسپولیس خوب بازی می‌کند و در این مسأله شکی وجود ندارد اما به نظر من کادر فنی و بازیکنان تمرکز سال قبل را ندارند و از طرفی تیم‌های دیگر شاید دست پرسپولیس را خوانده‌اند. حتماً‌ یادتان می‌آید که در زمان وزارت سلطانی‌فر چون پرسپولیس قهرمان می‌شد او را متهم به پرسپولیسی بودن می‌کردند و احتمالاً الان ما هم باید حمید سجادی را متهم به استقلالی بودن کنیم! واقعا این حرف‌ها درست نیست.

وی افزود:‌ من هم قبول دارم در فوتبال ما تبانی و شرط‌بندی وجود دارد اما این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد. بارها خود ما و سایر پیشکسوتان فریاد زده‌ایم که در فوتبال ایران تبانی وجود دارد اما متأسفانه هیچ وقت با آن برخورد نشده است. نمی‌شود به این راحتی به پرسپولیس تهمت زد و به نظر من نهادهای نظارتی باید به این مسأله ورود کنند. به نظر من همه مسؤولان فوتبال و حتی مسؤولان ارشد ورزش می‌دانند در فوتبال ایران تبانی وجود دارد اما کسی با آن برخورد نمی‌کند. شک نکنید که در لیگ‌های پایین‌تر وضعیت از این هم بدتر است و فیلم بازی‌ها کاملاً نشان‌دهنده این موضوع است اما تا حرف می‌زنیم می‌گویند مدرک بدهید! خب مدرک از این واضح‌تر؟ وقتی فیلم بازی را می‌بینیم که یک تیم چگونه گل می‌خورد خیلی مشخص است اما متأسفانه با آن برخورد نمی‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها