يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۴۴۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
قطع همکاری با سرمربی قهرمان جام حذفی؛
باشگاه نساجی با تصمیم اعضای هیئت مدیره، ساکت الهامی سرمربی این باشگاه از سمتش برکنار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، به اطلاع هواداران فهیم نساجی می‌رساند هیئت مدیره باشگاه ضمن احترام به بیش از یکسال همکاری نزدیک با آقای ساکت الهامی به مرحله قطع همکاری با ایشان رسیده است.

در این مدت باشگاه تلاش کرد نهایت همکاری با آقای الهامی را بعمل آورده و تا حد امکان به وظیفه خود در قبال وی جامه عمل ببخشد اما بنا به دلایلی که باشگاه ترجیح می‌دهد از ذکر جزئیات آنها خودداری کند، زمان جدایی از ایشان فرا رسیده است.

در این باره تا این حد بسنده می‌کنیم که مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است.

بنابراین ضمن تشکر از آقای الهامی، خداحافظی چندباره ایشان با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به منزله استعفای وی قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها