يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۴۴۴
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
محمدحسین کشکولی به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما منصوب شد.

به گزارش پایگاه 598، محمدحسین کشکولی با حکم محسن برمهانی، معاون سیما رسانه ملی به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف منصوب شد.

«محمد حسین کشکولی» متولد ۱۳۶۴ هم اینک در مرحله ارائه رساله در مقطع دکترا و در رشته فرهنگ و ارتباطات است. او که دستی در نویسندگی دارد تاکنون کتابهای "دین، کرونا، رسانه"، "روایت چهل سالگی"، "روایت گمنامان" (به همراه جمعی از نویسندگان) و… را نگاشته است.

کشکولی همچنین در دانشگاه ادیان و مذاهب؛ دروس مدیریت استراتژیک رسانه، مدیریت تبلیغات، مدیریت خبر و… را در مقطع کارشناسی ارشد، تدریس می‌کند. او پیشتر، مدیر دفتر پژوهش‌های کاربردی اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما، مدیر خانه دین و رسانه اداره کل پژوهش‌های اسلامی صدا وسیما و… بوده است.

نویسندگی و کارگردانی مستند تنفیذ ویژه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، مستند حاشیه هیئت، مستند دوباره زندگی ویژه خدمت رسانی در زلزله کرمانشاه و… بوده که همه این آثار از شبکه‌های مختلف سیما به روی آنتن رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها