أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۴۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
دی یانگ:
هافبک هلندی آبی اناری ها بر این باور است که تیم برای کسب جام در فصل بعد باید بسیار پیشرفت کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، بارسلونا در دیدار برابر سلتاویگو در هفته سی و ششم رقابت های لالیگا توانست با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

فرانکی دی یانگ بعد از بازی گفت: نیمه نخست سخت بود و عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. سلتاویگو میانه میدان را بسته بود و شرایط را برای ما سخت کرد. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و نسبت به حریف بهتر ظاهر شدیم. ما از کسب این پیروزی خوشحال هستیم اما می توانستیم بازی بهتری را به نمایش بگذاریم و شرایط بهتر از این شود.

او ادامه داد: پیروزی در این دیدار بسیار مهم بود چرا که جایگاه تیم رادر رده دوم جدول رده بندی مستحکم کرد. باید در فصل بعد بهتر از این ظاهر شویم. می خواهیم با بهترین شکل فصل را به پایان رسانیم. در فصل بعد برای کسب جام نیاز به پیشرفت و تلاش بیشتری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها