أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۴۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سادیو مانه:
وینگر سنگالی قرمزها می‌گوید وقتی تیمش قهرمان شود، بیشتر از حس خوب گلزنی خوشحال خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از طرفداری، مانه که در این بازی معوقه در ورزشگاه ویلا پارک زننده گل پیروزی بخش تیمش بود، به ویژه از لوییز دیاز به خاطر پاس گلش تشکر کرد.

مانه گفت: سانتر خوبی از دیاز بود. من درون محوطه جریمه بودم و در آن لحظه فقط لازم بود توپ را وارد دروازه کنم. معمولا حتی بدون استفاده از قدرت زیاد، می‌توانم گلزنی کنم. ما بر اساس تمرینات روزمره شناخت خوبی از یکدیگر داریم. وقتی لوییز صاحب توپ شد، می‌دانستم توپ را ارسال خواهد کرد و به همین خاطر فقط باید خودم را آماده می‌کردم. 

مانه در پایان گفت: وقتی جام می‌گرفتیم، خوشحال‌تر بودم. من صرفا تلاش می‌کنم از تمامی لحظات لذت ببرم و گلزنی کنم. همه چیز در تیم تجلی پیدا می‌کند و بچه‌ها هم کار مرا راحت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها