يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۵۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تکرار سیلی به صهیونیست‌ها در عملیات ویژه سپاه پاسداران در اقلیم کردستان؛
عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در کردستان عراق در شرایطی طراحی و اجراشده است که از مدت‌ها قبل آمریکایی‌ها در همکاری مستقیم با رژیم صهیونیستی سطح رفتارهای تحریک‌کننده و تهاجمی خود را افزایش داده‌اند

به گزارش پایگاه 598، صبح امروز در یک اقدام کوبنده بار دیگر یگان‌های توپخانه سپاه پاسداران مقر تروریست‌ها را در اقلیم کردستان پاک‌سازی کردند. پیش‌ازاین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارها هشدار داده‌اند که هرگز حضور و فعالیت گروهک‌های تروریستی در مرزهای مجاور در شمال غرب کشور را برنمی‌تابند و در صورت فعالیت‌های ضد امنیتی، ‌ پاسخ‌های محکم و کوبنده‌ای به آن‌ها خواهند داد. این اقدام رزمندگان سپاه پاسداران نشانه‌ای روشن بر ایجاد یک منطقه حائل در اطراف مرزهای کشورمان است.

 در عملیات ویژه سپاه پاسداران در منطقه اقلیم کردستان عراق، مواضع گروهک‌های مزدور و اجاره‌ ای، مورد هدف‌گیری دقیق قرارگرفته است. پیش‌ازاین سپاه پاسداران در عملیات غرورآفرین ۱۷ شهریور مواضع گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان را با خاک یکسان کرده و پس‌ازآن لانه موساد را نیز در اربیل ویران کرده است. عملیات‌های غرورآفرین سپاه با واکنش  برخی دولت‌های منطقه روبرو شد، اما تکرار برخورد قاطع با تروریست‌ها اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه هیچ تعارفی با هیچ کشوری نداشته و هر اقدام خرابکارانه را به‌سرعت پاسخ خواهد داد.

تکرار ضرب شست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آن بار دیگر واقعیت مقاومت را به رخ دشمن کشید و قدرت درونی آن را به نمایش گذاشت، ادامه سیلی‌های سخت به رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه رشد یافتگی روزافزون نیروی مقاومت در منطقه است و نشان می‌دهد این غده سرطانی محکوم‌به شکست است و باید قلع‌وقمع شود. از سویی انجام عملیات موشکی و توپخانه‌ای بیخ گوش مقامات بی‌اراده اقلیم پیامی ویژه برای آن‌ها نیز دارد.

تکرار سیلی به صهیونیست‌ها در عملیات ویژه سپاه پاسداران در اقلیم کردستان/ تاباندن « نور» مستقیم در چشم موساد!

تهران هیچ‌گاه «بازی زیر سطح» از سوی هیچ دولتی در آستانه مرزهای خود را تحمل نکرده و هر هزینه اضافه در عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را نقد با آن‌ها حساب خواهد کرد. این پیام قابل‌ارسال برای حکام مرتجع عرب در حاشیه خلیج‌فارس نیز هست! پیش‌ازاین مقامات دیپلماتیک کشورمان بارها به رهبران اقلیم کردستان هشدار داده‌اند که حق بهره‌برداری خاص از تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها را نداشته و بازی با ورق‌های رژیم صهیونیستی برایش هزینه گزافی خواهد داشت. متأسفانه سران این گروه سیاسی (آسایش) با آتش‌بازی کرده و تروریست‌ها را تجهیز و آن‌ها به‌قصد آشوب به‌سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران گسیل می‌کنند. باسم فرانسیس در ایندیپندنت عربی درباره قمار اقلیم کردستان می‌نویسد: مسئولان اقلیم کردستان به دیوار سست اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تکیه داده و گمان می‌کنند می‌توان به ایرانی‌ها فشار وارد کرد؛ درحالی‌که ضربه به منافع ایران بازی خطرناکی است که عواقبی غیرقابل‌پیش‌بینی برای آینده سیاسی کردستان عراق دارد.

تکرار سیلی به صهیونیست‌ها در عملیات ویژه سپاه پاسداران در اقلیم کردستان/ تاباندن « نور» مستقیم در چشم موساد!

تکرار سیلی به تروریست‌ها در اقلیم کردستان چند پیام ویژه در خود دارد:

۱- مقاومت ناظر بر هر تحولاتی در منطقه است: روز گذشته سپاه پاسداران تنها برخی تصاویر ماهواره ایرانی نور را برای جهانیان پخش کرد؛ در این تصاویر رصد برخی پایگاه‌های آمریکایی‌ها در خلیج‌فارس به نمایش درآمده تا دشمن بداندکه هر تحرکی زیر چشمان تیزبین مقاومت قرار دارد. در چنین وضعیتی هر اقدام غیرحرفه‌ای و تحرکات نامتعارف از سوی نیروهای خارجی قبل از هر کنشی با واکنش سنگین روبرو خواهد شد، آنچه از نور روئیت شده است؛ تنها تشعشعاتی از دامنه نورهاست!

۲- صدای سیلی به مزدوران رژیم صهیونیستی در منطقه را اربابان آن در تل‌آویو شنیدند: راهبرد ایجاد اتحاد برای رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا پروژه‌ای شکست‌خورده است؛ همکاری‌های پنهان اطلاعاتی، امنیتی، تسلیحاتی و طرح‌های مشترک سیاسی جهت مقابله با محور مقاومت در منطقه رو به بن‌بست قرارگرفته است، به‌زودی این اتحاد شکننده در محل تولد آن (امارات متحده) از درون می‌شکند.

۳- تاباندن نور در چشم موساد: رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری سنگینی را برای نزدیک شدن به مرزهای شمال غربی ایران انجام داده است؛ این راهبرد حالا به ضد خود بدل شده است؛ صهیونیست‌ها پس از ضربه سنگین در اربیل کنترل ادراکی خود بر ایستگاه‌های منطقه‌ای را ازدست‌داده است تا جایی که حتی توان تأمین امنیت خود در درون حصارهای اشغالی را نیز ندارد. انداختن کفتارها در این قفس اتفاقی نیست! در حال حاضر نه‌تنها شرارت رژیم صهیونیستی محدودشده است، بلکه آن‌ها دچار سردرگمی شدید امنیتی هستند. این بالا بازی کردن از جانب مقاومت محصول یک رویداد فرا امنیتی برای دشمن است.

۴- اردیبهشت سال ۱۳۹۸ یووال اشتاینیتز وزیر انرژی و عضو کابینه امنیتی اسرائیل پیش‌بینی کرد که اگر تنش‌ها با ایران بالا برود، تل‌آویو پاسخی سنگین دریافت خواهد کرد. یووال اشتاینیتز سال‌ها مسئول پرونده ایران در موساد بوده است. او در تحلیل خود گفته بود که اگر فشار شدید و نزاع سخت شود؛ خواندن دست ایرانی‌ها برای سازمان‌های اطلاعاتی سخت می‌شود. یک هفته پس از پیش‌بینی مقام صهیونیست، حماس ۷۰۰ موشک به مناطق اشغالی پرتاب کرد، پاک‌سازی در اربیل تنها اشاراتی کوچک در برابر صحنه‌سازی دشمن علیه مقاومت در تلویزیون سعودی بود.

۵- نابود کردن مقر صهیونیست‌ها در اربیل به تعبیر روزنامه یسرائیل هیوم شلیک به مغز صهیونیست‌ها بود؛ سیلی‌های پس‌ازآن تکمیل‌کننده آن عملیات درخشان است؛ حالا نه‌تنها قوه تحلیلی دشمن را نابودشده، بلکه دست‌های ناپاک آن را نیز بریده و دشمن را ناتوان‌تر از قبل کرده‌ایم.

تکرار سیلی به صهیونیست‌ها در عملیات ویژه سپاه پاسداران در اقلیم کردستان/ تاباندن « نور» مستقیم در چشم موساد!

تکرار سیلی به صهیونیست‌ها در عملیات ویژه سپاه پاسداران در اقلیم کردستان/ تاباندن « نور» مستقیم در چشم موساد!

عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در کردستان عراق در شرایطی طراحی و اجراشده است که از مدت‌ها قبل آمریکایی‌ها در همکاری مستقیم با رژیم صهیونیستی سطح رفتارهای تحریک‌کننده و تهاجمی خود را افزایش داده‌اند؛ هدف آن است که با تغییر موازنه و ایجاد مزاحمت جمهوری اسلامی ایران به سمتیم توافق محدودکننده هدایت شود؛ این عملیات در آستانه سفر انریکه مورا (پیام‌رسان آمریکایی‌ها در منطقه) به دشمن نشان داد که انتفاع جمهوری اسلامی ایران تنها شامل اهداف اقتصادی کوتاه‌مدت نمی‌شود، «توافقی خوب» یعنی امنیت؛ اقتصاد و زیان سیاست خارجی ایران به‌صورت هم‌زمان با یکدیگر باهم عمل کند!

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها