يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۵۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفم که بدون جام خداحافظی می‌کنم؛
بازیکن با تجربه و سرشناس یوونتوس بعد از شکست برابر اینتر در فینال کوپا دل ری اعلام کرد که در پایان فصل جاری تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، یوونتوس در فینال کوپا دل ری با نتیجه ۴ بر ۲ برابر اینتر شکست خورد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

جورجو کیلینی بازیکن باتجربه و کلیدی یوونتوس اعلام کرد که تیم را در پایان فصل جاری ترک خواهد کرد.

او گفت: متاسفم اما باید اعلام کنم که تیم را در تابستان ترک خواهم کرد. بعد از ۱۰ سال یوونتوس یک فصل را به بدون کسب جام به پایان می رساند. به هر حال این یک واقعیت است و باید آن را قبول کرد. روز دوشنبه هفته آینده از ورزشگاه یووه خداحافظی می کنم.

کیلینی درباره شکست برابر اینتر هم گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اینتر هم خوب بازی کرد اما توانست از اشتباهات ما به خوبی استفاده کند. کنترل بازی را در اختیار داشتیم. پنالتی ای که برای اینتر در دقیقه ۸۰ گرفته شد روند بازی را تغییر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها