امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۵۵۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
هالند یعنی نشانه‌ای خوب برای آینده باشگاه؛
پپ گواردیولا از درخشش کوین دی بروین و جذب ارلینگ هالند می گوید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسکای اسپورتس، منچسترسیتی در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 5-1 حریفش وولورهمپتون را شکست داد و صدر جدول را تحت کنترل خودش نگه داشت. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه پس از بازی گفت:

در چنین استادیومی واقعا خوب بازی کردیم، کاری که همه ما از دشوار بودن آن آگاهیم. درخشش دی بروین؟ 

او طی دو یا سه ماه اخیر هم در لیگ برتر خوب بازی کرده و هم در لیگ قهرمانان اروپا. کوین مرد کلیدی ما در این مقطع از فصل بوده است.

او به ما کمک زیادی می رساند. خوشحالم چون کوین بسیار سخاوتمند است و همیشه منافع تیم را در اولویت قرار می دهد، اما امسال برای او از لحاظ شخصی هم اوضاع به خوبی پیش رفته است. همیشه زمانی که حق مان نیست گل می‌خوریم. آن لحظه ما کنترل  بازی را در دست داشتیم. البته بعد از آن بلافاصله گل زدیم و این خیلی به نفع ما شد.

جذب هالند؟ تصمیمی از سوی باشگاه و نشانه ای خوب برای آینده منچسترسیتی. هالند می تواند سالها در اینجا بدرخشد و مطمئنم که او قطعا با تیم ما سازگار خواهد شد اما این موضوع به فصل بعد مربوط می شود. این بازیکنان هستند که شما را به یک سرمربی خوب تبدیل می کنند. ارلینگ یک استعداد جوان و شگفت انگیز است، با سنی عالی و مناسب. یقین دارم که می توانیم به او کمک کنیم خیلی خوب در تیم جا بیفتد.

منبع: طرفداری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها