أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۵۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
در پیامی توئیتری؛
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در پیامی توئیتری از میزبانی و استقبال گرم ایران در جریان سفرش به تهران تشکر کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در پیامی توئیتری از میزبانی ایران در سفر وی به تهران قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، امیر قطر با انتشار تصویری از خودش در کنار رئیس جمهور ایران در صفحه توئیترش نوشت: از جناب آقای ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برای میزبانی و استقبال گرم در سفر امروزم به تهران تشکر می‌کنم.

وی افزود: در این سفر با ایشان درباره ابعاد همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف گفتگو کردیم. همچنین پیرامون راهکارهای تقویت امنیت و ثبات منطقه با توجه به تحولات کنونی جهان و منطقه تبادل نظر نمودیم.

گفتنی است که شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در سفر به تهران با مقامات عالیرتبه کشورمان از جمله رئیس جمهور و مقام معظم رهبری دیدار و رایزنی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها