يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۶۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
بزودی یک مجموعه تلویزیونی براساس زندگی «شهید مهدی زین‌الدین» ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در دیدار روز پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت خود با پیمان جبلی رئیس‌رسانه ملی با اعلام این خبر گفت: ان‌شاءالله مثل فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» بخش‌هایی از این سریال نیز به فیلم سینمایی خوبی در‌باره شهید زین‌الدین تبدیل می‌شود.

وی گفت: فیلمنامه اولیه این مجموعه بزودی بازنویسی می‌شود و، چون مقدمات کار پیش از این در معاونت استان‌های سازمان صداوسیما و مرکز صداوسیمای قم انجام پذیرفته امیدواریم ساخت این مجموعه تلویزیونی به زودی آغاز شود.

استاندار قم تاکید کرد: بیست و هفتم آبان ماه همزمان با سالگشت شهادت «شهید مهدی زین‌الدین» اجلاسیه‌ای در قم برگزار خواهیم کرد.

شهید مهدی شیخ زین‌الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابیطالب ۲۷ آبان ۱۳۶۳ در درگیری با گروه‌های مسلح به شهادت رسید و مزارش در قطعه پنج گلزار شهدای قم قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها