أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۶۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
در موضوع ذخیره و موجودی کالا در سطح کشور هیچ مشکلی نداریم و در روز‌های آینده بیش از نیاز مصرفی مردم، کالای اساسی توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن منصوری استاندار تهران گفت: مشکلات موجود در مسیر توزیع رفع می‌شود و مشکلات توزیع را با دقت زیر نظر داریم و در روز‌های آینده شاهد اشباع بازار خواهیم و در کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت آثار آزاد سازی قیمت‌ها به نفع مردم کشور خواهد بود.

به گفته منصوری، در روز‌های آینده بیش از نیاز مصرفی مرغ توزیع خواهد شد و شاهد خلوت شدن صف‌های نانوایی و تعادل نسبی بازار خواهیم بود و موضوع کمبود ماکارونی تقریبا حل شده است و تصور ما این است که نهایت ۴۸ ساعت آینده در بازار روغن هم به تعادل می‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها