يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۷۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
تیاگو با پرتیراژترین ماسک چند فصل اخیر؛
حضور در بازی های لیورپول با ماسک صلاح، اقدامی رایج در بین هواداران لیورپول طی این چند فصل اخیر بوده و این ماسک امروز تا جشن قهرمانی سرخ پوشان هم پیش رفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، لیورپول در تلاش برای فتح سه جام در فصل جاری، از خوان نخست به سختی اما به سلامت عبور کرد. فینال جام حذفی فوتبال انگلیس بین لیورپول و چلسی بعد تساوی بدون گل در جریان بازی، با پیروزی شاگردان کلوپ در ضربات پنالتی همراه بود.

سرخ پوشان در شرایطی جام قهرمانی را بالای سر بردند که محمد صلاح را به دلیل مصدومیت در نیمه اول از دست داده بودند. آنها چه در حضور ستاره مصری و چه بدون او نتوانستند گلی وارد دروازه حریف کنند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. لیورپولی ها در ضربات پنالتی با نتیجه 5-6 از سد چلسی گذشت تا بعد از فینال جام اتحادیه، در این جام هم اجازه قهرمانی به آبی ها را ندهند.

بعد از پیروزی در این ماراتن نفس گیر، جشن قهرمانی لیورپول در ورزشگاه ومبلی برپا شد. ستاره مصدوم سرخ پوشان در کنار دیگر هم تیمی هایش در این جشن دیده می شد. صلاح در یک عکس جالب در کنار تیاگو که ماسکی از چهره او را به صورت دارد، دیده می شود.

ستاره اسپانیایی لیورپولی ها در این عکس ماسک هم تیمی اش صلاح را به صورت زده است؛ ماسکی که بسیاری از هواداران تیم در طول این چند فصل اخیر حداقل یک بار شبیه آن را به صورت زده اند.

دو صلاح در جشن قهرمانی لیورپول! (عکس)

دو صلاح در جشن قهرمانی لیورپول! (عکس)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها