أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۷۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سفیر روسیه در آمریکا گفت که دیپلمات‌های این کشور در واشنگتن روزانه به خشونت تهدید می‌شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رویترز، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید دیپلمات‌های کشورش در واشنگتن دی سی توسط سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا روزانه به خشونت تهدید شده‌اند.

آنتونوف روز شنبه به تلویزیون روسیه گفت که اصولاً سفارت ما در یک فضای خصمانه مثل یک قلعه محاصره شده فعالیت می‌کند و کارمندان سفارت تهدیدهایی از جمله تهدید به خشونت فیزیکی دریافت می‌کنند.

سفیر روسیه همچنین افزود: «ماموران سرویس‌های امنیتی آمریکا بیرون سفارت روسیه حاضر هستند تا مردم و شهروندان را علیه کارکنان سفارت تحریک کنند.»

روسیه و آمریکا حتی پیش از جنگ اوکراین بر سر عملکرد و حوزه فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک خود دچار اختلاف نظر بودند و مسکو تعدادی از دیپلمات‌های آمریکایی را در ماه مارس پس از اینکه واشنگتن اعلام کرد ۱۲ دیپلمات روسی را در نمایندگی این کشور در سازمان ملل در نیویورک اخراج می‌کند، اخراج کرد.

در حال حاضر با وقوع و تداوم جنگ در اوکراین، تنش‌ها و خصومت‌ها میان روسیه و آمریکا بیش از گذشته خود را نشان داده که از جمله در موضوع فعالیت سفارتخانه‌های دو کشور دیده می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها