يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۷۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرشید طالبی:
بازیکن سابق سپاهان می‌گوید آینده سپاهان را تفکر مدیرانش مشخص می‌کنند و با تفکر کنونی، سپاهان موفق خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، فرشید طالبی درباره پیروزی ۲ بر یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در این شرایط حساس سپاهان مزد جسارت خودش را گرفت. هر دو تیم تحت تاثیر بازی‌ قبلی‌شان بودند و این روند را می‌توان دید. نقطه قوت سپاهان در مقابل نقطه ضعف پرسپولیس قرار گرفت. سرعت وینگرهای سپاهان در این بازی کارساز بود. از فضایی که ایجاد شد خیلی خوب استفاده کردند و به پرسپولیس ضربه زدند.

او ادامه داد: شاید روز دفاع راست و دفاع چپ پرسپولیس نبود. سپاهان از کندی این نقاط پرسپولیس استفاده کرد. غیبت وحید امیری بسیار به پرسپولیس ضربه زده است. سپاهان به خاطر آنالیز خوب در این نقطه‌ها کار کرده بود و جلال‌الدین علی محمدی و محمد کریمی بسیار خوب کار کردند. سپاهان مزد مسئولیت پذیری بازیکنانش را گرفت و اگر کمی باهوش‌تر بودند و از موقعیت‌هایشان بیشتر استفاده می‌کردند به نتیجه بهتری می‌رسیدند.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که بعد از حضور سیامک نعمتی و سعید آقایی روند پرسپولیس عوض شد، گفت: دقایق آخر بازی احساسی شد اما به نظر من نکته مثبت در سپاهان انتقال دفاع به حمله بود که به نظر من بسیار خوب بودند و فاصله آن‌ها زیاد نمی‌شد. آن‌ها از نقاط ضعف پرسپولیس هم خیلی خوب استفاده کردند و توانستند نتیجه خوبی کسب کنند.

او درباره آینده سپاهان گفت: آن‌ها روند سینوسی داشتند اما بعد از لیگ قهرمانان بسیار خوب بودند و توانستند در چند بازی گذشته موفق عمل کنند. نمی‌خواهم بگویم اشتباه است اما در حساس‌ترین شرایط، مدیرعامل باشگاه مصاحبه کرد و قاطعانه از نویدکیا حمایت کرد. این مساله به شدت روحیه تیمی سپاهان را بالا برد. سپاهان امروز یک جور دیگر بود و تغییر کرده بود.

طالبی اضافه کرد: حمایت یک مدیر رده بالا در باشگاه تا این حد می‌تواند تاثیرگذار باشد. آینده سپاهان را تفکر مدیران مشخص می‌کند و با این تفکر سپاهان می‌تواند آینده روشنی داشته باشد. آن‌ها توانستند مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌شان را ارائه دهند و این نتیجه عملکرد باشگاه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها