أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۷۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
توخل:
سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل لیورپول و از دست دادن قهرمانی ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، شب گذشته دیدار فینال  FA CUP فوتبال انگلیس از ساعت 20 و 15 دقیقه بین چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد که قرمزپوشان در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند.

توخل بعد از این شکست گفت: ما هر چه برای قهرمانی لازم بود را در اختیار داشتیم و ثابت کردیم توانایی قهرمانی را داریم. ما جام باشگاه های جهان و سوپر کاپ اروپا کسب کردیم و احساس تاسف نمی کنیم.

وی افزود: ما در لیگ قهرمانان اروپا و هر دو جام داخلی خوب بودیم و می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم چون ذهنیت قهرمانی را داریم. اما سیتی و لیورپول نشان دادند شما برای قهرمانی باید همیشه شرایط ثابتی داشته باشید.

سرمربی آلمانی ادامه داد: مطمئن هستم این زخم قهرمان نشدن به نفع ما در آینده است ولی متاسفانه دردناک است. ما در این فصل 4 بار مقابل لیورپول نشان دادیم می توانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم ولی در نهایت به خاطر جزئیات کوچک تسلیم شدیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها