أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۵۷۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به تولید و توزیع گوشت چرخ‌کرده تقلبی و غیربهداشتی کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر گفت:‌ مدتی قبل مأموران کلانتری خاورشهر از فعالیت فردی در تولید و توزیع گوشت‌های تقلبی در میان برخی از رستوران‌ها باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.  

وی با بیان اینکه در جریان رصدهای انجام شده مشخص شد که گزارش واصله صحت دارد، تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات نیز دریافت شد. در ادامه مأموران که نسبت به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اقدام کرده بودند، در روز گذشته با حضور در مخفیگاه وی در خاورشهر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری، با اشاره به بازرسی از محل دستگیری این فرد اظهارکرد:‌ مأموران در جریان بازرسی از این محل، با حجم انبوه اضافات و ضایعات طیور و احشام روبه‌رو شدند که در بررسی انجام شده مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتی، فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده و با قیمتی ارزان‌تر به رستوران‌ها فروخته است.

جلیلیان با اشاره به اینکه از محل، حدود ۱۰۰کیلوگرم گوشت چرخ کرده و حدود ۶۰۰ کیلو گرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد، گفت: محل با دستور قضایی پلمب شده و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده به دادسرا منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه سلامتی مردم خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: لازم است شهروندان در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند؛ چرا که چنین اقداماتی می‌تواند صدماتی جبران ناپذیر به شهروندان وارد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها