يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۷۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
باشگاه سپاهان از حضور در لیگ برتر فوتسال کشور انصراف داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، با تصمیم هیات‌مدیره سپاهان اصفهان، تیم فوتسال این باشگاه از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داد.

این تیم فصل گذشته با خرید امتیاز باشگاه اهورا بهبهان در لیگ برتر حضور پیدا کرد و در نقل و انتقالات این فصل نیز توانست با چند بازیکن ملی‌پوش به توافق برسد اما در نهایت محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه از انصراف تیم فوتسال طلایی‌پوشان از لیگ خبر داد.    

مخالفت برخی از افراد هیات مدیره این باشگاه دلیل این انصراف بوده است. 

حال باید دید بازیکنانی که با این تیم قرارداد بسته‌اند، چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها