أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۷۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
گواردیولا:
پپ گواردیولا می‌گوید تیمش ابتکار عمل را در اختیار دارد و سرنوشت قهرمانی در دستان این تیم است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس ۵ بازی برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها منچسترسیتی صدرنشین در خانه وستهام به تساوی دو بر دو رسید. یاروو بوون در دقایق ۲۴ و ۴۵ برای وستهام گلزنی کرد و حتی شانس زدن گل سوم و هت تریک برابر سیتی را نیز داشت.

جک گریلیش در دقیقه ۴۹ و ولادیمیر کوفال مدافع حریف در دقیقه ۶۹ نیز برای سیتی گلزنی کردند. هم‌چنین ریاض محرز یک پنالتی را در دقایق پایانی از دست داد تا آه از نهاد گواردیولا بلند شود.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت: امتیاز بزرگی که ما داریم این است که در خانه بازی می‌کنیم و سرنوشت در دستان ماست. لازم نیست جز خودمان به چیز دیگری نگاه کنیم. فقط باید تمام تلاش خودمان را بکنیم تا قهرمان شویم. به بازیکنان گفتم ناراحت نباشید زیرا ما عملکرد واقعا خوبی ارائه دادیم. هر دو تیم بسیار خوب بودند و می‌توان گفت نتیجه عادلانه بود. حالا تنها یک دیدار دیگر داریم و باید بتوانیم در هفته پایانی عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. وقتی دو بر صفر از حریف عقب افتادیم توانستیم به خوبی به بازی برگردیم. بازگشت به بازی آن هم در این جو ورزشگاه با حضور هواداران وستهام کار دشواری بود. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و گفتم اگر یک گل بزنیم، به بازی خواهیم برگشت و نباید تسلیم شویم. خوشبختانه در اوایل نیمه دوم به گل رسیدیم.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا پیامی برای ساوتهمپتون در کنفرانس خبری پس از بازی خود دارد یا خیر؟ پاسخ داد: من به آن‌ها می گویم لیورپول را چهار بر صفر شکست دهید.

او در ادامه گفت: من به شما اطمینان می‌دهم. همه بلیت‌ها در هفته پایانی در ورزشگاه اتحاد فروخته می‌شود و ما بهترین عملکرد ممکن را انجام خواهیم داد. چند روز فرصت داریم برای آن دیدار. ابتدا باید با آرامش تمرین کنیم و در ادامه خودمان را در بهترین شرایط ممکن به بازی برسانیم.

گواردیولا درباره خراب کردن پنالتی ریاض محرز نیز گفت: ریاض این فصل فوق‌العاده بود. ما پنالتی‌های زیادی زدیم و به گل تبدیل شدند و این بار ناکام بودیم. این فصل در ضربات پنالتی خوب بودیم. او خودش در آخرین دقایق مسئولیت را بر عهده گرفت تا پنالتی بزند. اشکال ندارد بازی بعدی او قرار است گل بزند.

در صورتی که لیورپول سه‌شنبه شب بتواند ساوت همپتون را شکست دهد اختلاف دو تیم به یک امتیاز می‌رسد و هفته پایانی لیگ جزیره از حساسیت بسیار زیادی برخوردار می‌شود. منچسترسیتی باید در هفته پایانی برابر استون ویلا به میدان برود که استیون جرارد را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها