أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بازیکن سابق بارسلونا به ستایش از رئال مادرید پرداخت و براین باور است که تیم آنچلوتی شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اسپورت، رئال مادرید فصل بسیار خوبی را با کارلو آنچلوتی تجربه می‌کند. رئال یا اقتدار قهرمان لالیگا شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرده است.

سرخیو آگوئرو به ستایش از رئال پرداخت و گفت: باید به این تیم احترام گذاشت. به نظرم ریال شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

وی ادامه داد: این تیم تجربه رقابت‌های بزرگ را دارد. معمولا بازیکنان در دقایق ابتدایی توان بیشتری دارند اما بازیکنان رئال تازه در دقایق پایانی روشن می‌شوند و سرعت می‌گیرند. به نظرم بازیکنان رئال ریه های اضافی دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها