يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۸۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
برای سومین بار پیاپی؛
ستاره جوان پاری سن ژرمن عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از اکیپ، کیلیان ام‌باپه فصل بسیار خوبی را با پاری سن ژرمن پشت سرگذاشت. او با زدن 26 گل عنوان آقای گلی را در لیگ فرانسه به دست آورد و سهم بسزایی در دهمین قهرمانی پاری سن ژرمن داشت.

این بازیکن جوان عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه را به خود اختصاص داد. این برای سومین سال پیاپی است که او بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه می‌شود.

قرارداد ام‌باپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می‌رسد این در حالی است که او هنوز تمدید نکرده است.

ام‌باپه درباره آینده خود گفت: من تصمیم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای صحبت کردن نیست. از همه شما تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها