أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سخنگوی دولت پس از بازدید از نمایشگاه کتاب در صفحه شخصی خود نوشت: دولت به موازات حمایت از تولید داخل و خودکفایی در تولید کاغذ، نشست‌های متعددی برای اختصاص یارانه کاغذ تشکیل داده و رئیس محترم جمهور نیز در این‌باره، دستور ویژه صادر کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، پس از بازدید از سی و وسمین نمایشگاه بین‌الماللی کتاب تهران در صفحه شخصی خود نوشت: «سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پس از دو سال وقفه، به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است. حدود دو ساعت را در فضای نمایشگاه گذراندم و ضمن گفت‌وگو با ناشران و مسئولان غرفه‌ها و شنیدن مشکلات مرتبط با چاپ و نشر، چند کتاب خوب خریدم. حضور 32 کشور خارجی و 2800 ناشر، نمایشگاه امسال را متمایز کرده است. راه‌اندازی بخش مجازی، نقش مهمی برای توسعه عدالت فرهنگی در سراسر کشور دارد.  

از همکاران خوبم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌خاطر توجه به این موضوع که در جشنواره فیلم فجر نیز با نمایش فیلم‌ها در شهرستان‌های کوچک و روستاها، فرهنگ را در سراسر کشور گستراندند، تشکر ویژه می‌کنم. حال و هوای کتاب و فرهنگ، همیشه حال آدم را خوب می‌کند. 

گرانی کاغذ، قیمت کتاب را هم گران کرده است. گله شهروندان در این‌باره، بجا و منطقی است. دولت به موازات حمایت از تولید داخل و خودکفایی در تولید کاغذ، نشست‌های متعددی برای اختصاص یارانه کاغذ تشکیل داده است و رئیس محترم جمهور نیز در این‌باره، دستور ویژه صادر کرده‌اند.»

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره این خبر جهرمی گفت:‌ منظور سخنگوی دولت دستور رئیس جمهور و مصوبه دولت برای اختصاص 20 میلیون دلار ارز ترجیحی برای واردات کاغذ است که سال گذشته مصوب شد؛ ولی اختصاص پیدا نکرد. با دستور رئیس جمهور قرار شده امسال اختصاص پیدا کند امیدواریم محقق شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها