أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
انتشار اطلاعیه مرموز و عجیب مبنی بر ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه تا زمان وصل شدن به سامانه "ایران من"، با ابهامات زیادی برای برخی از تیم‌ها و تماشاگران همراه شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، در شرایطی که بعد از گذشت بیش از دو سال حضور تماشاگران فوتبال در ورزشگاه‌ها رفته رفته با فروکش کردن موج شیوع کرونا، در حال عادی شدن بود، روز گذشته اطلاعیه‌ عجیبی میان رسانه‌ها و اهالی فوتبال دست به دست شد که حمایت از ممنوعیت دوباره برای تماشاگران داشت.

در اطلاعیه‌ای که از سوی هیات فوتبال استان گیلان منتشر شده بود، اعلام شد به علت رعایت نشدن شیوه‌نامه های بهداشتی در ورزشگاه‌ها و وصل نبودن سامانه‌های بلیت‌فروشی به سامانه ایران من به منظور بررسی تزریق دو دز واکسن کرونا و بلیت فروشی کاغذی که تهدیدی برای ایمنی جمعی در جامعه به شمار می‌رود، حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ممنوع شده است.

همچنین ساعاتی بعد از این اطلاعیه، سهیل مهدی در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد که این تصمیم به علت رعایت نشدن بلیت فروشی الکترونیکی و بازگشت به زمان فروش بلیت‌های کاغذی اتخاذ شده است.

اتفاقات اخیر از نحوه اطلاع‌رسانی تا اظهارات سهیل مهدی، پر از ابهامات مختلف برای تماشاگران فوتبال است که چطور به یک باره بعد از روند رو به بهبودی در جامعه، فوتبال مشمول ممیزی‌ها قرار  گرفته و در هفته‌های حساس فصل که تماشاگران به دنبال حضور در ورزشگاه و تماشای بازی ها بودند، اینچنین خانه نشین شده‌اند.

هواداران استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، ذوب‌آهن در هفته‌های آینده برای دیدارهای حساس و جشن قهرمانی تیم خود حساب باز کرده بودند که با این اتفاقات نمی‌دانند سرنوشت حضورشان در ورزشگاه چه می‌شود؟

از نکات ابهام برانگیز در اطلاعیه اخیر انتشار آن در سایت هیات فوتبال گیلان به جای سازمان لیگ است که در امر اطلاع‌رسانی این موضوع مهم از سوی سازمان لیگ یک اتفاق غیر حرفه‌ای تلقی می‌شود.

اما عجیب‌ترین نکته، سردرگمی مسئولان تیم‌ها و هوادارانی است که تا پیش از این هم به شکل الکترونیکی بلیت‌های خود را خریداری می‌کردند. در چند بازی گذشته و در دیدارهای خانگی تیم‌هایی که نامبرده شد، هیچ سندی مبنی بر بلیت فروشی کاغذی و دست وجود نداشته و نمی‌دانند اطلاعیه اخیر مشمول این قبیل تیم‌ها هم می‌شود یا نه؟

سازمان لیگ به عنوان متولی فوتبال وظیفه دار هواداران برخی از تیم‌ها را که اصول استاندارد برای خریداری بلیت را رعایت می‌کنند مشخص کند؛ به خصوص که تماشاگران تیمی مانند استقلال بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمشان، دوست دارند در ورزشگاه حاضر شوند و سابق بر این همه هیچ گاه به صورت دستی بلیتی را خریداری نکرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها