أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۵۸۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نشریه فرانسوی از مشتری جدید ستاره پاری سن ژرمن خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن به عنوان بمب نقل و انتقالات تابستانی فوتبال جهان به شمار می‌آید و طبق اعلام این ستاره پیش از اردوی تیم ملی فرانسه تصمیمش درباره آینده اش را اعلام می‌کند.

رئال مادرید مشتری اصلی امباپه است و از سال گذشته اخبار متعددی در زمینه توافق این بازیکن با مادریدی ها مطرح شد. اما پاری سن ژرمن هم از تمدید قرارداد این بازیکن کوتاه نیامده و تا آخرین لحظات به دنبال تمدید قراردادش است.

نشریه «اکیپ» فرانسه در خبری جدید در این زمینه اعلام کرد امباپه مشتری جدیدی پیدا کرده  و به احتمال زیاد لیورپول مشتری سوم مهاجم تیم ملی فرانسه خواهد بود.

امباپه امروز جایزه بهترین بازیکن سال لیگ فرانسه را کسب کرد و در حاشیه این مراسم اعلام کرد تصمیمش درباره آینده را گرفته و می خواهد پیش از اردوی تیم ملی فرانسه اعلام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها