يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۹۰۳
زمان انتشار: ۰۸:۱۵     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
از پیش برنامه‌های کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی؛
فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم با اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب اسلامی از خانواده شهید حجت‌الاسلام میرزا علی هاشمی سنجانی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه 598، سردار محمدرضا موحد فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم به همراه جمعی از مسئولان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه در منزل خانواده شهید حجت‌الاسلام علی هاشمی سنجانی حضور یافته و از خانواده این شهدا تکریم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری در این دیدار با بیان اینکه دو سال گذشته اعضای کنگره ملی شهدای روحانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند، اظهار کرد: ایشان بعد از آن دیدار بر برگزاری کنگره ملی 4000 شهید روحانی در قم تاکید کردند و با توجه به تاکید ایشان برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این کنگره در قم انجام شد.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا موجب تاخیر در برگزاری کنگره شهدای روحانی شد در نهایت قرار شد این کنگره ملی در چهارم خردادماه در مصلی قدس شهر مقدس قم برگزار شود.

اکبری خاطرنشان کرد: تعدادی از دغدغه‌مندان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه و برخی دیگر از دستگاه‌های فرهنگی گردهم آمده تا این کنگره را به شیوه مطلوب برگزار کنند که این همدلی و هم‌افزایی منجر به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره می‌شود.

وی یادآور شد: روزانه گروه‌های مختلف در منازل خانواده شهدای روحانی حضور می‌یابند و به تکریم خانواده شهدا و ضبط خاطرات باقی مانده از آن‌ها می‌پردازند که این آثار در قالب نمایشگاهی برای عموم مردم به نمایش گذاشته می‌شود و قم به‌عنوان یک استان، حضور فعال در این نمایشگاه خواهد داشت و به نوعی میزبان استان‌های مختلف خواهد بود.

اکبری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در پرتو کنگره ملی 4000 شهید روحانی مطرح کرد: در دوران جنگ 221 فرمانده از قشر روحانیون داشتیم که معرفی آن‌ها به صورت جدی دنبال خواهد شد؛ اعزام روحانیون جانباز بیش از 70 درصد به خراسان رضوی، تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم به کرمان و روحانیون آزاده دوران دفاع مقدس به قزوین از جمله دیگر برنامه‌های کنگره ملی 4000 شهید روحانی است.

وی ضمن دعوت از خانواده شهید روحانی حجت‌الاسلام میرزا علی هاشمی سنجانی برای حضور در کنگره ملی 4000 شهید روحانی عنوان کرد: امیدواریم عنایت و توجه شهدا موجب شود تا لیاقت ادامه دادن مسیر شهدا را پیدا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها