يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۹۰۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
حضور مدیران ناکارآمد روحانی در دولت‌رئیسی!
رئیس جمهور با تاکید بر اهتمام دولت به اجرای نهضت ملی مسکن، این برنامه را از اولویت‌های اساسی دولت خواند و به دستگاه‌های مسئول دستور داد مانع‌تراشان در مسیر اجرای این طرح را کنار بگذارند.

رئیسی: مانع‌تراشان کنار گذاشته شوند/ سردبیر نود اقتصادی: منظور رییس‌جمهور از مانع‌تراشان، معاون مسکن روحانی است که همچنان در وزارتخانه حضور داردبه گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سومین جلسه شورای‌عالی مسکن در دولت سیزدهم، با بیان اینکه ساخت حداقل یک میلیون واحد مسکونی در سال و رفع دغدغه مردم در این زمینه هم نیاز جدی جامعه، هم وعده دولت و هم تکلیف قانونی است، گفت: امکانات و ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن کاملاً فراهم است اما این ظرفیت‌ها باید به شکل صحیح مدیریت شود و به فعلیت برسد.

وی با بیان اینکه برنامه دولت سیزدهم برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی نیازمند جدیت و اهتمام همه اجزای دولت است، تصریح کرد: کسانی باید مسئول عمل به این وعده شوند که از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار باشند؛ کسانی که به هر دلیل نمی‌توانند یا خدای ناکرده نمی‌خواهند این برنامه عملیاتی شود، قطعاً برای اجرای این برنامه مضر بوده و باید کنار گذاشته شوند.

پس از سخنان رئیسی گمانه زنی های زیادی در فضای مجازی صورت گرفت و اسامی مختلفی از مانع تراشان مطرح شد.

در این خصوص سردبیر نود اقتصادی می‌گوید منظور رییس‌جمهور از مانع‌تراشان روند اجرای طرح مسکن دولت، محمودزاده معاون مسکنی روحانی است که همچنان در وزارتخانه حضور دارد و خطاب به رستم قاسمی نوشته: آقای وزیر! رئیس جمهور با شماست! چرا معاون مسکنی وزیر روحانی را عوض نمی‌کنید!

رئیسی: مانع‌تراشان کنار گذاشته شوند/ سردبیر نود اقتصادی: منظور رییس‌جمهور از مانع‌تراشان، معاون مسکن روحانی است که همچنان در وزارتخانه حضور دارد

همچنین رئیس انجمن صنفی مهندسان مشاور و طراح ناظر استان تهران در گفتگو با «نود اقتصادی» گفته بود: معاون مسکن وزارت راه بایستی پاسخگوی وضعیت نامطلوب مسکن در کشور باشد.

مهیار فرنیا گفت: رئیس جمهور به دنبال ساخت مسکن برای آحاد جامعه است اما معاون مسکن وزارت راه سلیقه‌‎ای عمل می کند و هدفش ساخت خانه نیست!

رئیسی: مانع‌تراشان کنار گذاشته شوند/ سردبیر نود اقتصادی: منظور رییس‌جمهور از مانع‌تراشان، معاون مسکن روحانی است که همچنان در وزارتخانه حضور دارد

مهیار فرنیا پیشتر نیز گفته بود: محمودزاده در دولت قبل هم معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی بود و اگر قرار بود تحولی در صنعت ساختمان کشور ایجاد شود در دولت قبل هم ایجاد شده بود، بنابراین انتظار می‌رفت که با تغییر دولت و وزیر، در این معاونت هم تغییراتی بنیادی ایجاد میشد.

فرنیا افزود: محمودزاده همان سیاست‌های دولت روحانی در معاونت مسکن و ساختمان را در شرایط فعلی اجرایی می‌کند و هیچ تحول جدیدی در این معاونت به چشم نمی‌خورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها