يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۹۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: روابط عمومی باید نهاد تصمیم‌ساز باشد یا اینکه حداقل در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشند زیرا عنصری مهم و دارای جایگاه تاثیرگذار در هر سازمانی هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، علی فردوسی در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: درک جامعی از روابط عمومی در بین روابط عمومی‌های ادارات وجود ندارد.

وی افزود: روابط عمومی باید نهاد تصمیم‌ساز باشد یا اینکه حداقل در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشند زیرا عنصری مهم و دارای جایگاه تاثیرگذار در هر سازمانی هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با بیان اینکه به دستگا‌ه‌ها ابلاغ شده که بدون هماهنگی استانداری، مدیران روابط عمومی را منصوب یا عزل نکنند گفت: دلیل ابلاغیه مذکور این است که باید از نظر حرفه‌ای افرادی که در مدیریت روابط عمومی هستند تایید شوند.

وی ادامه داد: در دوره‌های آموزشی باید شیوه‌ها و اصول تولید محتوا به مدیران روابط عمومی آموزش داده شود، در واقع فرآیندهای تولید، جایگاه مسئله و شیوه طراحی پیام باید به این دسته از مدیران آموزش داده شود آنها بتوانند بین شیوه‌های دسته‌بندی و قالب‌بندی محتوا تمایز قائل شوند تا بتوانند در نهایت، مدیریت کار را در این حوزه بر عهده بگیرند.

فردوسی، مهندسی پیام را یکی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی‌ها برشمرد و افزود: مدیران روابط عمومی نباید پست‌های متعدد سازمانی را بر عهده بگیرند یا بر عهده آنها گذاشته شود، زیرا جایگاه روابط عمومی بالاتر از این مسائل است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید امکانات و اختیارات لازم برای تحقق انتظارات ملی و استانی را از مدیران کل خود مطالبه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها