کد خبر: ۵۰۵۹۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598، اسماعیل رحمانی، سرپرست دادسرای انقلاب مشهد به خبرگزاری ایرنا گفته است: مدیرانی که در حوزه بازار نقش دارند و ترک فعلشان منجر به ایجاد اخلال در بازار می‌شود، شناسایی و با آنها برخورد می‌شود. هم‌اینک حداقل 2 پرونده ترک فعل مسوولان در دادسرای مشهد در دست بررسی است.

رحمانی در ادامه می‌گوید: طبق بررسی صورت گرفته در روز پنجشنبه هفته گذشته –در مشهد- ۳۰۰ تن کشتار مرغ صورت گرفت، اما فقط ۱۵۰ تن در بازار عرضه شد!

او می‌افزاید: سودجویان بازار مرغ شناسایی شده‌اند و یکی از فروشگاه‌های بزرگ عرضه مرغ نیز به دلیل تخلف مهر و موم شده‌ است.

این مقام قضایی در مشهد تأکید کرده است: در موضوع بازار و توزیع اقلام اساسی نظارت جدی وجود دارد و با هرگونه تخلف، احتکار، کم‌فروشی و هر عاملی که باعث ایجاد اخلال در توزیع کالاهای اساسی شود، برخورد قانونی و پشیمان‌کننده‌ می‌شود.

*اشاره سرپرست دادستانی مشهد به غیب شدن نیمی از کشتار مرغ گرم در مشهد؛ خبری تأسف آمیز در بحث نظارت بر بازار است که می‌طلبد مسئولان ذیربط پیوستار این خبر را نیز به اطلاع عموم مردم برسانند.

پیوستاری که باید توضیح بدهد با عوامل این رخداد چه برخوردی شده و مهمتر اینکه در برخوردهای صورت گرفته چه تدبیری برای جلوگیری از تکرار این حادثه زشت در نظر آمده است؟

پیش از این، معاون اول دولت در اظهاراتی خطاب به سازمان تعزیرات با بیان اینکه باید به مردم این آرامش را بدهیم که ما در بازار حضور داریم و به قیمت‌ها مسلط هستیم؛ بر افزایش جریمه گرانفروشان تأکید کرده بود.

منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها