يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۵۹۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
رئیس باشگاه بایرن مونیخ لواندوفسکی را بازیکنی بدون جایگزین معرفی و اعلام کرد که این بازیکن را نخواهند فروخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از کیکر، با وجود آنکه خبرهای زیادی درباره جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ و حضورش در بارسلونا به گوش می رسد اما باشگاه بایرن مونیخ این خبر را رد کرد.

هربرت هاینر رئیس بایرن گفت: لواندوفسکی گل‌های زیادی برای بایرن به ثمر می رساند. او فصل به فصل در حال بهتر شدن است، چرا باید چنین بازیکنی را بفروشیم؟

او ادامه داد: لواندوفسکی هیچ جایگزینی ندارد. به من بگویید کدام مهاجم می تواند اینگونه گلزنی کند؟ لوا تا سال ۲۰۲۳ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و تا پایان آن در تیم باقی خواهد ماند. ما به دنبال بازیکنان با کیفیت برای تقویت تیم هستیم اما لواندوفسکی در تیم باقی می ماند.

این اظهارات رئیس باشگاه بایرن مونیخ در حالی است که بیشتر رسانه از توافق نهایی لواندوفسکی با بارسلونا خبر داده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها