أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۰۵۹۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ربیعی در مس رفسنجان می‌ماند؛
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان، ادعای گزارشگر صداوسیما را رد کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، علی علیزاده درباره ادعای صبح امروز (پنجشنبه) جواد خیابانی مبنی بر سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در مس رفسنجان در فصل آینده اظهار داشت: خیابانی نباید چنین حرفی می‌زد و برای او متأسفم. قلعه‌نویی مربی بزرگی است و روی چشم ما جا دارد. ما یک سال دیگر با ربیعی قرارداد داریم و اگر خیابانی حرفی را در کوچه و خیابان می‌شنود، نباید آن را مطرح کند.

«اگر خیابانی می‌خواهد درباره سرمربی فصل آینده باشگاه اطلاعات کسب کند، با ما تماس بگیرد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بازیکنان ما در اردو هستند و این صحبت خیابانی در روز بازی ما دور از انتظار بود. من با او تماس گرفتم که تلفن همراهش خاموش بود. آیا خیابانی چنین حرف‌هایی را درباره پرسپولیس و استقلال هم می‌زند؟

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در ادامه انتقادات خود نسبت به گزارشگر صداوسیما به تسنیم گفت:‌ صحبت از سرمربیگری قلعه‌نویی در مس، بی‌احترامی به ما و باشگاه گل‌گهر است. خیابانی بگوید این صحبت‌ها در کدام جلسات مطرح می‌شود تا ما هم در آن نشست‌ها شرکت کنیم!

علیزاده در مورد وضعیت ادامه همکاری با محمد ربیعی خاطرنشان کرد: برنامه‌های ربیعی در کمیته فنی باشگاه مطرح شد. این مربی باید به قرارداد خود با مس رفسنجان پایبند باشد و برنامه‌هایش را برای فصل آینده ارائه کرد. ما به ادامه همکاری با ربیعی تمایل داریم و همکاری دوطرفه را ادامه می‌دهیم، مگر اینکه نخواهد در مس بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها