يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید: سرمربی این تیم باید به کارش ادامه داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، ابراهیم اسدی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ بیست و یکم اظهار کرد: شرایط بد پرسپولیس بعد از شکست برابر نفت مسجدسلیمان شروع شد. متاسفانه چالش‌هایی که مرتبط با لیگ قهرمانان آسیا بود و همین طور بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و تغییرات مدیریت در باشگاه پرسپولیس باعث شد که این تیم در این فصل شرایط خوبی را تجربه نکند و در انتها هم قهرمان نشود.

او درباره ضعف پرسپولیس در نقل و انتقالات و کیفیت پایین برخی خریدهای پرسپولیس هم گفت: این مساله وجود دارد و آقای گل محمدی هم منطقی درباره این موضوع صحبت کرده‌اند. پرسپولیس در نقل و انتقالات بر اساس بودجه خود حرکت کرد. در این بین بازیکنان با کیفیت و خوب تیم جدا شدند و بازیکنانی جذب شدند که شرایط مطلوبی نداشتند. البته مصدومیت‌ها هم نقش زیادی در شرایط بد پرسپولیس ایفا کرد. الان وحید امیری مصدوم شده و ما امیدواریم شرایطش به گونه‌ای باشد که به جام جهانی برسد. خریدهایی که پرسپولیس ابتدای فصل انجام داد مدتی خوب بودند اما کم کم کیفیت مطلوب خود را از دست دادند. به اعتقاد من بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند همیشه باید در سطح عالی باشد.

وی در ادامه درباره عملکرد مدیران سابق پرسپولیس هم در نقل و انتقالات گفت: کسانی که در این باشگاه کار کرده‌اند و شرایط فعلی را رقم زدند باید پاسخگو باشند. آنها باید پاسخگوی کارهای خود باشند، نمی‌شود که پرسپولیس دائم در تنگنا باشد. پرسپولیس در چند سال اخیر واقعا مشکل داشته اما به خاطر عملکرد خوب بازیکنانش دو بار به فینال آسیا رسیده است. حالا باید ببینیم شرایط چطور بود که نتوانست در لیگ به قهرمانی برسد. به هر حال هر کسی در این باشگاه کار کرده باید پاسخگو باشد.

وی در ادامه درباره آینده یحیی گل محمدی و اینکه باید در پرسپولیس بماند یا برود، گفت: گل‌محمدی سرمربی بزرگی است اما اینکه بماند یا برود در اختیار خودش است. شاید الان نیاز به استراحت و آرامش داشته باشد تا تصمیم درستی بگیرد. به هر حال سرمربی یک تیم مثل پرسپولیس همیشه تحت فشار است. او تجربیات بسیار خوبی دارد و قطعا الان هم می‌تواند با استفاده از این تجربیات بهترین تصمیم را بگیرد. از نظر من یحیی باید بماند چون از نظر فنی توانایی هدایت پرسپولیس را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها