أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۶۰۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
با تایید پاری سن ژرمن؛
پاری سن ژرمن رسما جدایی آنخل دی‌ماریا در پایان فصل جاری از این باشگاه را تایید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره جدایی دی‌ماریا از پاری سن ژرمن و انتقالش به لیگ ایتالیا به گوش می‌رسید.
این بازیکن در طول دوران حضورش در پاری سن ژرمن موفق شد در 294 بازی با پیراهن این تیم به میدان برود. او در این دیدارها 91 گل برای پی اس جی به ثمر رساند و 111 پاس گل نیر ارسال کرد تا آمار درخشانی را از خود به جای بگذارد. 
این ستاره آرژانتینی در بازی آخر این فصل قرار است شنبه شب در ورزشگاه پارک دو پرنس برابر متز به میدان برود تا به صورت رسمی از هواداران پی اس جی و این تیم خداحافظی کند. 


بسیاری از رسانه‌های خبری در روزهای اخیر اعلام کرده بودند که این بازیکن برای فصل آینده با یوونتوس به توافق رسیده اما این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی دو طرف رد یا تایید نشده است. 
باشگاه پاری سن ژرمن حالا با انتشار بیانیه‌ای رسما جدایی این بازیکن را تایید کرده است. در این بیانیه آمده:« آنخل دی‌ماریا تاثیری همیشگی روی تاریخچه این باشگاه داشته است. او به عنوان کسی که رفتاری فوق العاده داشت، از پیراهن این باشگاه دفاع کرد و تعهدی باورنکردنی به نمایش گذاشت و در خاطر هواداران باقی خواهد ماند.»
آنها همچنین از هواداران پی اس جی خواستند که در بازی آخر این تیم در این فصل در ورزشگاه حاضر شوند:« ما از تمامی هواداران پاری سن ژرمن می‌خواهیم که فردا برای ادای احترامی که شایسته این بازیکن است به پارک دو پرنس بیایند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها