يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۶۰۹۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
در واکنش به فشارها و مواضع ضد روسی آمریکا؛
در ادامه تنش‌های کشورهای غرب و روسیه بر سر بحران اوکراین، مسکو از تحریم ۹۶۳ آمریکایی خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، منابع رسانه‌ای در روسیه خبر دادند، مسکو در واکنش به فشارها و مواضع ضد روسی آمریکا ۹۶۳ تبعه واشنگتن را به فهرست افراد ممنوع‌الورود اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روسیه نام جو بایدن، رئیس‌جمهور، هانتر بایدن پسر او، لوید آستین وزیر دفاع، آنتونی بلینکن وزیر خارجه، آلخاندرو نیکلاس مایورکا وزیر امنیت داخلی آمریکا را ممنوع‌الورود کرد.

اقدام مسکو در شرایطی انجام شده که به دنبال آغاز بحران اوکراین، دولت آمریکا تحریم‌هایی علیه ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و برخی دیگر از مقام‌های این کشور اعمال و حتی اعضای خانواده پوتین و سرگئی لاوروف را هم تحریم کرد.

تنش‌ها در روابط دو کشور بعد از آغاز بحران اوکراین شدت گرفت تا جایی که واشنگتن در اقداماتی بی سابقه ضمن اعمال تحریم‌های شدید، کشورهای اروپایی و متحدان خود را برای اعمال فشار علیه روسیه بسیج کرده و همزمان تشدید حمایت‌های اقتصادی، سیاسی و تسلیحاتی گسترده‌ از اوکراین را در دستور کار قرار داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها